32 - 40 uur
Beesd (Hybride)
Solliciteer nu!

De functie

Business Analist

Afdeling ICT

Ben jij de gedreven Business Analist die bedrijfsprocessen naadloos kan verbinden met innovatieve IT-oplossingen? Bij Superunie, de kracht achter 10 bekende supermarktketens, krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in ons succes. Wij zoeken een analytisch talent met een passie voor optimalisatie en efficiëntie. Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team en impact maken op het Nederlandse supermarktlandschap? Lees dan verder!

 

Wat ga je doen?

Als Business Analist bij Superunie ben je de brug tussen onze IT-afdeling en de diverse business afdelingen. Je helpt bij het identificeren van de behoeften van deze afdelingen en vertaalt deze naar effectieve IT-oplossingen. Je speelt een cruciale rol in het creëren van draagvlak voor het verbeteren van onze systemen en processen om de efficiëntie en effectiviteit van Superunie te verhogen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je creëert draagvlak en steun voor de veranderingen die Superunie wil realiseren.
  • Je treedt op als kritische vriend van de organisatie, waarbij je mensen met sterke persoonlijkheden een spiegel voor kunt houden en alternatieven bespreekbaar maakt.
  • Je werkt samen met interne stakeholders om de eisen en wensen van de business helder te krijgen.
  • Je assisteert bij het opstellen van business cases en kosten-batenanalyses voor nieuwe IT-initiatieven.
  • Je creëert en onderhoudt documentatie en handleidingen voor (nieuwe) processen en systemen.
  • Je monitort en rapporteert over de voortgang en resultaten van projecten.
  • Je ondersteunt bij het optimaliseren van de bedrijfsprocessen door middel van technologie.

Het team

Je komt te werken binnen de afdeling ICT, die bestaat uit 8 medewerkers. ICT heeft de regie over de ontwikkeling van applicaties en het beheer van informatiesystemen, zodat deze veilig en beschikbaar zijn. Zo ondersteunt het team de bedrijfsprocessen en informatievoorziening van Superunie en haar leden.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Een dynamische en uitdagende functie. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een enthousiast en deskundig team en werkt samen met de verschillende afdelingen binnen Superunie.

Verder bieden wij:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Pensioenopbouw met een beperkte eigen bijdrage van 4,5%.
  • 25 vakantiedagen + 6 atv dagen (bij een fulltime dienstverband) en je ontvangt 8% vakantiegeld.
  • Internetvergoeding van €48,- netto per maand.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag als je thuiswerkt.
  • Bij Superunie werken we hybride. Om goed thuis te werken heb je keuze uit veel thuiswerkvoorzieningen (denk hierbij aan een laptop, sta/zit bureau, bureaustoel, extra scherm etc.).
  • Een uitgebreid trainingsaanbod en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/trainingen.
  • Deelname aan Superunie Fit en Superunie Jong. Daarnaast wordt er bij Superunie veel georganiseerd zoals personeelsuitjes en borrels.
  • En bovendien een uitdagende functie bij een van de grootste spelers in de Nederlandse levensmiddelenmarkt.

 

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar passende werkervaring, bij voorkeur binnen de retail- of FMCG-sector.
  • Bekend en ervaren met de Agile principes
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Nauwkeurig en nieuwsgierig, weet zaken helder boven tafel te krijgen. Zorgt voor structuur en een goede vastlegging en borging.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, hoort de vraag achter de vraag.
  • Proactieve houding en vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Neem contact op

Leona van Leeuwen
HR Assistent

Solliciteer hier!

Meer informatie of direct solliciteren?

Hebben we je enthousiasme gewerkt voor deze vacature? Solliciteer dan door op de sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Leona van Leeuwen, HR Assistent, via 0345-686666 of stuur een mail naar humanresources@superunie.nl

  • Drop files here or
    Max. file size: 2 MB.
    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Wie zijn wij?

    Superunie, een naam die de supermarktconsument niet altijd direct iets zegt. Toch zijn de meeste mensen wel eens in aanraking geweest met onze producten. Als inkoopcollectief voor 10 retailorganisaties (Boon Food Group, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Nettorama/Boni, Plus/Coop, Poiesz, Sligro Food Group Nederland, Spar en Vomar) hebben namelijk een grote impact op het Nederlandse supermarktlandschap.

    Samen staan wij sterk. Vanuit die gedachte zijn wij meer dan vijfenzestig jaar geleden ontstaan. Als centrale inkooporganisatie vinden we het belangrijk om een zo goed mogelijke samenwerking op het vlak van inkoop- en backoffice activiteiten te faciliteren. Hierdoor kunnen de 10 aangesloten Retail organisaties de concurrentie aan en de consument bedienen met producten van een goede prijs en kwaliteit. Dit doen we nu met zo’n 135 collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Beesd. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op www.superunie.nl.